Friday, July 8, 2011

iPad markedspositionering








IPAD er generelt placeret som værende den "tredje enhed" efter den personlige computer og mobiltelefon, der omfatter en bred vifte af anvendelser og funktioner. Det er meningen, at give mulighed for større nytte end en mobiltelefon, samtidig med at mere bærbarhed end en personlig computer. IPAD er placeret som en mere bekvem og intuitiv måde at udføre en række opgaver, disse enheder bruges til, såsom web browsing, tjekke e-mail, og se på fotos.

Det er ogsåpositioneret som et bedre alternativ til de eksisterende eBook læsere, som Amazon "Kindle" og Barnes and Noble "Nook". Disse produkter markedsføres af online-boghandlere, der har mange års erfaring i salg af trykte medier. Apple er ikke kun positionering sin iPad som en overlegen enhed med flere funktioner end disse læsere, men også at markedsføre sine iBooks virtuelle boghandel som en nem og bekvem måde at købe indhold. På trods af, at det ikke har samme derelationer med udgivere og mængden af erfaring i at sælge bøger som Amazon eller Barnes and Noble, har Apple allerede har bevist sin evne til at levere digitalt indhold og kører store mængder af salget med sin iTunes Music Store.

Selv om det ikke er så kraftig som de fleste bærbare computere på markedet i øjeblikket, er IPAD positioneret til at være bedre end "netbook" bærbare computere. I virkeligheden, i løbet af sin tale afslørede iPad Apple formand Steve Jobs sagde, med hensyntil netbooks øjeblikket sælges, "...[ De] er ikke bedre til noget. De er langsomme, er klodset displays, og køre clunky gamle pc-software. De er bare billige bærbare computere. " På trods af iPad 's lighed med netbooks computere i, at de ikke har computerkraft af en fuld størrelse computer IPAD er positioneret til at være mere nyttige i, at det vil køre software, der svarer til iPhone, som er blevet bredt rost for at være nyttig og en fornøjeligoplevelse.

iPad markedspositionering

Placering af iPad vs Konkurrerende Devices
Apple har brug for at styrke, hvordan det kommunikerer nytten af IPAD enheden, uddybe sine mange praktiske anvendelser og formidle, hvordan købe man kan være værd at en bred vifte af forbrugere. Det kan være svært, da det kan bruges i så mange forskellige sammenhænge, ​​og at der findes alternative produkter i alle tilfælde. Som et resultat, er det vigtigt, at IPAD blive opfattet som en enhedsom konsoliderer funktionaliteten af ​​talrige andre enheder, snarere end kun ses som en anden enhed i et marked, der allerede mættet med enkelt-formål eller begrænset formål mp3-afspillere, E-Bogs Læsere, GPS-enheder, smartphones, netbooks, osv.

IPad skal være placeret som en enhed, der overvinder fælles klager over de eksisterende alternativer. For eksempel, på trods af deres store mængder af salget har mange kritiseret netbooks til deres lille skærm størrelse og akavet tastaturer. DeniPad ikke kun har en større skærm end mange netbooks, men det kan være orienteret i mange retninger for at gøre arbejdet på dem lettere. Apple har gjort et stort stykke arbejde at formulere, hvordan brugergrænseflader med enheden, der viser, hvordan IPAD kan vippes vertikalt eller vandret og indre sensorer automatisk justere hvordan dokumentet vises.

Apple nødt til at kommunikere, hvordan iPad præsterer bedre end eksisterende alternativer på områder, somde er rost så godt. For eksempel har Nintendo DS mærket bærbare spillekonsol været en succes ikke kun med børn, men også voksne ved at tilbyde klassiske spil som Tetris, krydsord og andre programmer som "Brain Age", som søger at fremme mental klarhed ved at udøve dit sind . Ligesom iPhone, før det, vil IPAD også tilbyde de samme typer af programmer, men med en større skærm og større regnekraft. Desuden, på grund af nedsat udgifterne tilat udvikle spil til IPAD platform og distribuere dem digitalt, vil de enkelte titler være lavere i pris. Jeg føler, at dette, ud over at have meget intuitiv touch-screen-betjening, en smuk skærm, og bevægelsessensorer, betyder iPad burde være placeret i højere grad som en gaming-enhed.

Jeg tror også, Apple burde understrege den lethed, ved hjælp af en iPad for ikke kun for e-mail, men også som et tekstbehandlingsprogram enhed. Det er godt positioneret som etsærdeles mobile computer, der kan manipuleres uden nøgler eller flere fysiske knapper, men virksomheden har brug for at vise potentielle købere, når de kombineres med tastatur dock, det er et levedygtigt alternativ til at transportere en tykkere og tungere laptop, når de arbejder uden for kontoret. Tilsvarende iPad har også en VGA adapter som gør det muligt at udsende videoen til en ekstern skærm. Jeg tror, ​​at virksomheden kunne kommunikere, hvordan dette kunne give erhvervslivet forbrugerne at bruge enheden som enhøjt bærbare måde at vise Keynote-eller PowerPoint-præsentationer.

apple ipod 64gb

Friends Link : Vuarnet Sunglasses


Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 comments: on "iPad markedspositionering"

Post a Comment

 

Apple iPad,iPad review,buy iPad,cheap iPad,best iPad,iPad blog,iPad accessories,iPad apps,iPad lowprice